Lista utworów

sobota, 3 października 2015

OGŁOSZENIE

To nie tak, że porzucam tego bloga, bo mam za mało pomysłów. Wręcz przeciwnie. Mam ich aż za dużo, a to co napisałam mi się nie podoba. Jest tu za dużo niejasności, nie wszystko jest opisane tak, jak chciałam. I stwierdzam, że nie potrafię pisać w narracji pierwszoosobowej. Dlatego planuje usunąć wszystkie rozdziały, gdy tylko nabazgrze coś nowego na tego bloga. To będzie ta sama historia, ale najpierw chciałabym czytelnikom troszkę przybliżyć boskie postacie, które będą występować w opowiadaniu. Zamierzam wprowadzić wiele panteonów, więc sądzę, że jeśli najpierw opiszę co się w nich działo kilkaset lat temu, to będzie łatwiej rozróżnić wszystkie postaci.
Więc najpierw pojawią się sceny z życia bogów, te dwa ostatnie rozdziały, które tu zamieściłam, uważam za w miarę udane, więc nie będę ich zmieniać. Tylko uzupełnię czas, który minął od jednego do drugiego. Ok, nawet mi wydaje się to skomplikowane. No nic, poczekacie, zobaczycie.
Nie wiem, kiedy tu się coś pojawi, bo od tego liceum jestem ciągle zmęczona i nie mam weny.
Pozdrawiam,
Mentrix

6 komentarzy:

  1. Ok, czekam kochana i trzymaj się w tym liceum, abyś znów się spotkały na targach ! :*
    http://world-by-ous.blogspot.com/ http://tworczoscgabrielaanastazji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest dobrze, dawno mnie tu nie było i z chęcią poczytam to wszystko od początku!
    Ostatnio sama próbowałam z narracją pierwszoosobową i stwierdziłam, że nie mogę sklecić porządnie pierwszego akapitu... Taa, nie jest mi przeznaczona umiejętność pisania z tej perspektywy.
    Pozdrawiam!
    (To ja, Alexis, mam nowe konto </3 Chcę zacząć od nowa z bloggerem)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wierzę! Wróciłaś! A myślałąm, że to nigdy nie nastąpi...
      A teraz najważniejsze pytanie: zamierzasz coś tworzyć? Czy tylko czytać?
      Swoją drogą, uważam, iż nie można marnować twojego talentu :D

      Usuń
    2. Też myślałam, że to nigdy nie nastąpi, ale muszę dać upust swoim myślom poprzez pisanie :D
      Na razie czytać, głównie na Wattpadzie, potem jak już coś wyskrobię porządnego to może będę publikować. I z tym talentem, to ja jednak uważam, że nie mam go aż tyle jak inni, na przykład ty!
      Ogółem to nowa szkoła i jest beznadziejnie trudno i jest dużo klasowych spraw i nie mam na nic czasu, ale się cieszę <3 Nie zamienię tego wariatkowa na żadne inne.

      Usuń
    3. U mnie z klasą tak samo ;D
      To daj mi znać, gdy coś napiszesz.

      Usuń

Szablon by Selly